Η εποχή της μαζικής παραγωγής εξατομικευμένων 3D εκτυπωμένων προϊόντων έχει ήδη αρχίσει, με τη Philips να έχει αδράξει την ευκαιρία για τον εορτασμό των 125 χρόνων της και να πρωτοπορεί, προσφέροντας σε αντίστοιχο αριθμό  τυχερών καταναλωτών τη δυνατότητα να σχεδιάσουν και στη συνέχεια να αποκτήσουν την πρώτη στον κόσμο 3D εκτυπωμένη ξυριστική μηχανή, προσαρμοσμένη στα δικά τους μέτρα.

philips-launches-first-personalized-3d-printed-face-shaver-limited-edition4  Η Philips παρουσιάζει την πρώτη στον κόσμο 3D εκτυπωμένη και εξατομικευμένη ξυριστική μηχανή philips launches first personalized 3d printed face shaver limited edition4Για να μπορέσει να υλοποιηθεί το παραπάνω πρότζεκτ, η ολλανδική εταιρία Twikit , κάτω από την ομπρέλα επίβλεψης της ίδιας της Philips, ξεκίνησε ένα πιλοτικό πρόγραμμα όπου ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να σχεδιάσει βήμα – βήμα την προσωπική του συσκευή. Δουλεύοντας μέσα από το περιβάλλον της ειδικής ιστοσελίδας και στη συνέχεια του εξειδικευμένου προγράμματος 3D design, ο σχεδιασμός της είναι μια διαδικασία απλουστευμένη, με στόχο να μπορέσει ο καθένας χωρίς ιδιαίτερες απαραίτητα γνώσεις, να καταφέρει εύκολα και άνετα να δημιουργήσει το σχέδιο που επιθυμεί.

DEFAULT-FEATURED-IMAGE  Η Philips παρουσιάζει την πρώτη στον κόσμο 3D εκτυπωμένη και εξατομικευμένη ξυριστική μηχανή DEFAULT FEATURED IMAGEΟι δυνατότητες σχεδιασμού που δίνονται μέσω του προγράμματος είναι αρκετά ικανοποιητικές, με πλήθος εφαρμογών. Έτσι ο χρήστης μπορεί να επιλέξει ανάλογα με τις δικές του απαιτήσεις και ανάγκες, ανάμεσα σε δύο εργονομικά σχέδια λαβής και στη συνέχεια να εμβαθύνει στον σχεδιασμό, επιλέγοντας την επιθυμητή διάσταση της συσκευής, μέσα από κάποιες προκαθορισμένες. Διάφορα αξεσουάρ και ανταλλακτικά μπορούν επίσης να σχεδιαστούν, αλλά και η δυνατότητα επιλογής των χρωμάτων, καθώς και η τοποθέτηση ονόματος πάνω στη λαβή, είναι παράμετροι που θα κερδίσουν σίγουρα και τον πιο απαιτητικό καταναλωτή.

Προς το παρόν η διάθεση των 125 ξυριστικών μηχανών οι οποίες θα κατασκευαστούν από 3D εκτυπωτή, θα προορίζονται αποκλειστικά για τους Ολλανδούς καταναλωτές. Το ανώτατο όριο αποστολής των συσκευών θα είναι δύο την ημέρα και θα διαρκέσει συνολικά 6 μήνες. Επειδή το πρόγραμμα είναι πιλοτικό και μελλοντικά υποσχόμενο, η εταιρία ακόμα και μετά την ολοκλήρωση της διάθεσης των  συσκευών, σκοπεύει “να είναι από κοντά”, σε επαφή με τα 125 καταναλωτικά “μέλη” της, συλλέγοντας και καταγράφοντας σχόλια και αντιδράσεις κάθε είδους, θετικές, ουδέτερες, ακόμα και τις αρνητικές, ώστε αξιολογώντας τις στη συνέχεια, να μεταβεί σε τυχόν διορθώσεις, αλλαγές, βελτιώσεις, ώστε αργότερα να θέσει σε εφαρμογή ένα μεγαλύτερο παγκόσμιο λανσάρισμα.