Μέσα στο χρονικό διάστημα της τελευταίας δεκαετίας, η συνολική εμπειρία της αγοράς κάθε λογής προϊόντων έχει αλλάξει ριζικά. Η φυσική παρουσία του αγοραστή στο κατάστημα έχει την τάση να κρίνεται όλο και λιγότερο απαραίτητη, καθώς με την εδραίωση και τη συνεχή αναβάθμιση των διαδικτυακών εμπορικών καταστημάτων λιανικής πώλησης, όλα μπορούν να γίνουν με το πάτημα ενός κουμπιού, χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς. Οι καταναλωτές τείνουν να βρίσκουν όλο και ευκολότερη τη διαδικασία της διαδικτυακής αγοράς, έχοντας έναν ατελείωτο και αστείρευτο κατάλογο αγαθών, ακριβώς μπροστά στην οθόνη του ηλεκτρονικού υπολογιστή τους. Υπό το πρίσμα αυτής της μεταβαλλόμενης διαδικασίας, οι έμποροι λιανικής πώλησης σε όλο τον κόσμο είναι «υποχρεωμένοι» να κεντρίζουν συνεχώς το ενδιαφέρον των καταναλωτών, προβάλλοντας οτιδήποτε καινοτόμο κάνει την εμφάνισή του στην αγορά. Με βάση τα παραπάνω, είναι απολύτως βέβαιο πως η τεχνολογία της 3D εκτύπωσης δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση από την τακτική αυτή.

95-shoppers-eager-buy-3d-printed-products-new-retail-survey-1  Βάσει νέας έρευνας, το 95% των αγοραστών, επιθυμούν να αγοράσουν 3D εκτυπωμένα προϊόντα 95 shoppers eager buy 3d printed products new retail survey 1

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα που έλαβε χώρα ανάμεσα στις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου σχετικά με τον καταναλωτικό προσανατολισμό, το εκπληκτικά υψηλό ποσοστό της τάξεως του 95% των αγοραστών δήλωσαν πως είναι πρόθυμοι να αγοράσουν 3D εκτυπωμένα προϊόντα. Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι πως από το παραπάνω σύνολο, το 79% των ερωτηθέντων εξέφρασαν την επιθυμία και τη διάθεση να δαπανήσουν  ακόμα περισσότερα χρήματα, προκειμένου να στραφούν σε B3D καταστήματα που θα μπορούσαν να προσφέρουν υπηρεσίες εξατομικευμένου σχεδιασμού και υλοποίησης 3D εκτυπωμένων προϊόντων. Είναι προφανές πως το μελλοντικό καταναλωτικό ενδιαφέρον θα στραφεί στα απόλυτα εξατομικευμένα προϊόντα, μια δραστική αλλαγή που αναμένεται να εκτοξεύσει την κάλυψη των αναγκών και να μειώσει τα περιθώρια λάθους από μια ενδεχόμενη «άστοχη» αγορά στο ελάχιστο ή ακόμα και σε μηδενικό επίπεδο.

print-future-nyc-pop-up-shop-showcases-stunning-3d-printed-designer-furniture-5  Βάσει νέας έρευνας, το 95% των αγοραστών, επιθυμούν να αγοράσουν 3D εκτυπωμένα προϊόντα print future nyc pop up shop showcases stunning 3d printed designer furniture 5

Το μόνο σίγουρο είναι πως τα 3D εκτυπωμένα προϊόντα τείνουν να κατακτήσουν την αγορά και ήδη εταιρίες κολοσσοί όπως η Nike κάνουν λόγο για την ημέρα που ο καθένας θα μπορεί να φοράει αποκλειστικά κατασκευασμένα για εκείνον υποδήματα, ρούχα και όχι μόνο. Το δεύτερο σκέλος της έρευνας αφορούσε το κατά πόσο νιώθουν οι καταναλωτές εκτεθειμένοι και ευάλωτοι σε διαδικτυακές κυβερνο – επιθέσεις και την πιθανή κλοπή των προσωπικών τους δεδομένων κατά τη διαδικασία των ηλεκτρονικών πληρωμών. Οι περισσότεροι εξέφρασαν μια ανησυχία για ένα τέτοιο ενδεχόμενο, όμως δήλωσαν πεπεισμένοι πως η συνεχόμενα αυξανόμενη τεχνολογική πρόοδος και η χωρίς διακοπή αναβάθμιση της προστασίας των δικτύων, ήδη προσφέρει και θα μπορούσε να οδηγήσει σε ακόμα πιο αυξημένη ασφάλεια, εφόσον βέβαια δίνεται και η αντίστοιχη προσοχή από τους αγοραστές.

Nike_HyperAgility_Godlewski__lowres_FINAL_hd_1600  Βάσει νέας έρευνας, το 95% των αγοραστών, επιθυμούν να αγοράσουν 3D εκτυπωμένα προϊόντα Nike HyperAgility Godlewski  lowres FINAL hd 1600