3D εκτυπωμένα τμήματα, στη νέα Bugatti Divo

//3D εκτυπωμένα τμήματα, στη νέα Bugatti Divo

3D εκτυπωμένα τμήματα, στη νέα Bugatti Divo

Η κατασκευάστρια εταιρεία υπερ – πολυτελών αυτοκινήτων Bugatti, πρόσφατα αποκάλυψε την Divo, το τελευταίο ολοκαίνουργιο μοντέλο της μετά την υπερ – επιτυχημένη Chiron. Τα δύο βασικά νέα στοιχεία που υιοθετεί, είναι ο καλύτερος και πιο ακριβής χειρισμός συγκριτικά με τους προκατόχους του και το πιο εντυπωσιακό, τα 3D εκτυπωμένα τμήματα στο πίσω μέρος του οχήματος. Μια καλαίσθητη μάσκα και τα φώτα των φρένων. Τα επίσημα αποκαλυπτήρια της νέας Bugatti έλαβαν χώρα σε μια αποκλειστική εκδήλωση στο Monterey της Καλιφόρνιας πριν από μερικές εβδομάδες. Παρόλο το διόλου ευκαταφρόνητο κόστος των 5.72 εκατομμυρίων δολαρίων, τα πρώτα 40 supercars ξεπουλήθηκαν μέσα σε μόλις λίγες ώρες. Μπορεί να υπολείπεται σε τελική ταχύτητα σε σχέση με τον προκάτοχό της, όμως η νέα Divo αφήνει το «αποτύπωμά» της βαθύτερα χαραγμένο στην πίστα.

3D εκτυπωμένα τμήματα, στη νέα Bugatti Divo bugatti divo lead

Χάρη στη σημαντική εξοικονόμηση βάρους και την αύξηση της αεροδυναμικής, η εταιρεία ισχυρίζεται ότι η Divo είναι το πιο ευέλικτο και σταθερό της αυτοκίνητο, όσον αφορά τους ελιγμούς και τα κρατήματά της στις στροφές. Η αισθητική είναι σίγουρα εντελώς υποκειμενική. Κανείς όμως δεν μπορεί να αμφισβητήσει πως πρόκειται για ένα άκρως εντυπωσιακό όχημα, κοιτώντας το από κάθε γωνία. «Η Divo είναι ένα ακόμα παράδειγμα της φιλοσοφίας γύρω από το πάθος μας για σχεδιασμό που με την πρώτη ματιά θα αφήσει πολλούς με το στόμα ανοιχτό. Αυτή τη φορά οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές μας έριξαν το βάρος τους προκειμένου να δημιουργήσουμε ένα όχημα που μπορεί να ανταπεξέλθει ακόμα καλύτερα στις στροφές και στην πλευρική δυναμική.», εξηγεί ο Achim Anscheidt, διευθυντής σχεδίασης της Bugatti.

3D εκτυπωμένα τμήματα, στη νέα Bugatti Divo bugatti divo detail

Το εντυπωσιακό 3D εκτυπωμένο πίσω τμήμα της Divo, αποτελείται από μια σειρά πτερυγίων, εκ των οποίων τα 44 φωτίζονται όταν ανάβουν τα φώτα των φρένων. Ίσως να φαντάζει σε κάποιους αδιάφορο ή θα μπορούσαμε να πούμε λιγότερο ενδιαφέρον. Ίσως αρκετοί θα περίμεναν τα 3D εκτυπωμένα στοιχεία να καλύπτουν μεγαλύτερη επιφάνεια στο νέο supercar. Όμως η τωρινή υλοποίηση σηματοδοτεί ένα ακόμη βήμα προς την ευρύτερη χρήση της τεχνολογίας της 3D εκτύπωσης στον τομέα της πολυτελούς κατασκευής οχημάτων. Και το μόνο σίγουρο είναι πως εφόσον η Bugatti λειτουργεί ως εργαστήριο έρευνας και ανάπτυξης της Volkswagen, είναι απλώς θέμα χρόνου μέχρι να δούμε τη 3D εκτύπωση να εισβάλει καθολικά στη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων.

2018-10-29T13:41:16+00:00Tags: |
Τεχνολόγος - Ερευνητής, Αρθρογράφος