Ο οίκος Emporio Armani ωθεί τη διαφήμιση ένα βήμα παραπέρα, λανσάροντας στην αγορά τα νέα Sneakers

//Ο οίκος Emporio Armani ωθεί τη διαφήμιση ένα βήμα παραπέρα, λανσάροντας στην αγορά τα νέα Sneakers

Ο οίκος Emporio Armani ωθεί τη διαφήμιση ένα βήμα παραπέρα, λανσάροντας στην αγορά τα νέα Sneakers

Η εμπορική επιτυχία ενός νέου προϊόντος, καθορίζεται από διάφορους παράγοντες. Ένας από αυτούς και πολύ βασικός είναι η διαφήμιση. Ο τρόπος δηλαδή που θα παρουσιαστεί στο κοινό ένα ολοκαίνουργιο προϊόν. Στην προκειμένη περίπτωση θα μας απασχολήσουν τα νέα υποδήματα Sneakers του Ιταλικού οίκου μόδας Emporio Armani. Χωρίς καμία αμφιβολία, όλοι όσοι δουν από κοντά την γιγαντιαίων διαστάσεων διαφημιστική πινακίδα, δεν υπάρχει περίπτωση έστω και στιγμιαία να μην ξεγελαστούν, νομίζοντας πως αντικρίζουν μια οφθαλμαπάτη. Πώς αλλιώς θα μπορούσε να ερμηνευτεί ένα γυναικείο πόδι το οποίο φορά το νέο Sneaker της εταιρείας, να παρακάμπτει τα δεσμά των δύο διαστάσεων και βαδίζοντας στην τρίτη να εκτείνεται έξω από τα όρια του πλαισίου;

Ο οίκος Emporio Armani ωθεί τη διαφήμιση ένα βήμα παραπέρα, λανσάροντας στην αγορά τα νέα Sneakers Screenshot 2

Ένα ερώτημα που βρίσκει την απάντησή του σε μια από τις σημαντικότερες και πιο καθοριστικές παραμέτρους στη σύλληψη μιας επιτυχημένης διαφήμισης. Την ιδέα. Μια λέξη που αντιστοιχεί στον πυρήνα της πρόκλησης του ενδιαφέροντος του μέσου αγοραστή και αποτελεί τη βάση για την περαιτέρω ανάπτυξη και περιγραφή του θέματος στο οποίο στοχεύει η εκάστοτε προώθηση ενός προϊόντος. Η διαφημιστική ομάδα του οίκου Emporio Armani χρησιμοποίησε την τεχνολογία της 3D εκτύπωσης για να κατασκευάσει το γιγαντιαίων διαστάσεων σπορ υπόδημα. Η επιλογή δεν έγινε σε καμία περίπτωση τυχαία. Το εγχείρημα της τρισδιάστατης εκτύπωσης ανέλαβε η εταιρεία Colourzenith  και το έφερε εις πέρας χρησιμοποιώντας τον τρισδιάστατο εκτυπωτή μεγάλης κλίμακας, Massivit 3D.

Ο οίκος Emporio Armani ωθεί τη διαφήμιση ένα βήμα παραπέρα, λανσάροντας στην αγορά τα νέα Sneakers Emporio Color Zenith 3D 2

«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι και ευχαριστημένοι που ήμασταν σε θέση να βοηθήσουμε μέσα από τη συνεργασία μας τον οίκο Emporio Armani και να δημιουργήσουμε από κοινού μια νέα διάσταση στη διαφήμιση.», δήλωσε ο CEO της Colorzenith, Aldo Neri, σε δελτίο τύπου. Το εντυπωσιακό 3D εκτυπωμένο ομοίωμα του υποδήματος ολοκληρώθηκε σε δεκαεννέα ώρες και οι διαστάσεις του μετριούνται στα 2,1 x 1 x 0,5 μέτρα, με το συνολικό του βάρος να αγγίζει τα 20 κιλά. Όσον αφορά τις τελικές πινελιές, η ομάδα χρησιμοποίησε λεπτομερείς τεχνικές φινιρίσματος. Σε αυτές συμπεριλαμβάνεται η ενδελεχής επιλογή των χρωμάτων και των ειδικών βερνικιών πολυουρεθάνης, σε μια προσπάθεια να εξασφαλισθεί η ακεραιότητα και η ανθεκτικότητα του 3D εκτυπωμένου ομοιώματος ακόμα και στις πιο δύσκολες καιρικές συνθήκες.

 

Τεχνολόγος - Ερευνητής, Αρθρογράφος